مرکز اعلام حادثه

02184325

مرکز اعلام حادثه

02184325

راهنمای خدمات

حقوق قانونی زیان دیده و بیمه گذار

کلیه تماس و مذاکرات شما زیان دیده محترم با واحد های شرکت ارزیابی خسارت به جهت پیگیری های بعدی ظبط می‌گردد.

توجه

شرکت سامان نگار هیچ‌گونه تعمیرگاه طرف قراردادی ندارد و کارشناسان این شرکت مجوز معرفی و یا اصرار به تعمیرگاه خاصی را نداشته و این امر تخلف محسوب می گردد. لطفا در صورت مشاهده چنین مواردی از طریق QR CODE درج شده در قسمت خدمات دیجیتال شرکت سامان نگار ایرانیان اقدادم به ثبت تخلف مورد نظر نمایید.

در صورتی که خودرو زیاندیده نیاز به حمل با جرثقیل داشته باشد ارایه اصل فاکتور و فیش موارد واریزی الزامی است.

کلیه خدمات این شرکت رایگان بوده و هیچ یک از کارکنان و سایر واحد های عملیاتی مجاز به مطالبه وجه به هیچ عنوان نمی‌باشند.

مدارک و مستندات لازم و الزامی جهت تشکیل پرونده

کارشناس ارزیاب می‌بایست پس از هماهنگی در محل اعلام شده برای بازدید حاضر شود و مجوز درخواست جابه‌جایی خودروها به نشانی دیگر را ندارد مگر به درخواست و هماهنگی طرفین حادثه

نحوه اعلام حادثه و دریافت خدمات ارزیابی سامان نگار ایرانیان

از صحنه تصادف فیلم و عکس تهیه بفرمایید

مواردی که در پایین آورده شده قطعا نیاز به کروکی و گزارش انتظامی است. ابتدا با شماره 110 تماس بگیرید سپس از افسر تقاضای این امر را فرمایید.

  1. تصادف با خودروی نظامی یا خودروی سنگین
  2. تصادف مابین چند دستگاه اتومبیل
  3. تصادف با شخصی که گواهینامه ندارد
  4. تصادف با فرد غیر مقیم و غیر ساکن در شهر یا استان
  5. تصادف به علت عبور از چراغ قرمز
  6. تصادف با اشیا دولتی و ارگانی
  7. تصادف شاخ به شاخ
  8. تصادف با موتور سیکلت
  9. بیمه نامه امسال با بیمه نامه سال پیش پیوسته نباشد
  10. تصادف در فاصله بیست روزه بعد از صدور بیمه نامه حادث شده باشد
  11. تصادف منجر به جرح یا فوت
  12. سایر موارد بر اساس صلاح دید و نظر کارشناس بیمه گر و ارزیاب خسارت
  13. در صورت وقوع سرقت کلی و جزئی ارایه گزارش کلانتری و در صورت حریق ارایه گزارش علت حریق از سوی آتشنشانی

منتظر اعزام و حضور کارشناس باشید. کارشناس ارزیابی خسارت سامان نگار با هماهنگی زیاندیده در محل حادثه حاضر خواهد شد

مواردی که در پایین آورده شده قطعا نیاز به کروکی و گزارش انتظامی است. ابتدا با شماره 110 تماس بگیرید سپس از افسر تقاضای ابن امر را فرمایید.

با تلفن 84325-021 جهت اعلام حادثه و درخواست کارشناس سیار تماس حاصل فرمایید

اطلاعات پرونده خسارت برای شما SMS می گردد. این اطلاعات را تا زمان دریافت خسارت نزد خود محفوظ نگهدارید

توجه داشته باشید خودروی های اسیب دیده تا قبل از تایید نهایی خسارت توسط شرکت بیمه مجوز بازسازی ندارند

نحوه پیگیری پرونده

زیان دیده و بیمه گذار محترم با اسکن QR CODE میتوانید از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوید.

خدمات دیجیتال سامان نگار ایرانیان

زیان دیده و بیمه گذار محترم با اسکن QR CODE میتوانید از خدمات دیجیتال شرکت سامان نگار مانند ثبت شکایات، راهنمایی و مشاوره و... بهره‌مند شوید.

راهنمای خدمات

حقوق قانونی زیان دیده و بیمه گذار

کلیه تماس و مذاکرات شما زیان دیده محترم با واحد های شرکت ارزیابی خسارت به جهت پیگیری های بعدی ظبط می‌گردد.

توجه

شرکت سامان نگار هیچ‌گونه تعمیرگاه طرف قراردادی ندارد و کارشناسان این شرکت مجوز معرفی و یا اصرار به تعمیرگاه خاصی را نداشته و این امر تخلف محسوب می گردد. لطفا در صورت مشاهده چنین مواردی از طریق QR CODE درج شده در قسمت خدمات دیجیتال شرکت سامان نگار ایرانیان اقدادم به ثبت تخلف مورد نظر نمایید.

در صورتی که خودرو زیاندیده نیاز به حمل با جرثقیل داشته باشد ارایه اصل فاکتور و فیش موارد واریزی الزامی است.

کلیه خدمات این شرکت رایگان بوده و هیچ یک از کارکنان و سایر واحد های عملیاتی مجاز به مطالبه وجه به هیچ عنوان نمی‌باشند.

مدارک و مستندات لازم و الزامی جهت تشکیل پرونده

کارشناس ارزیاب می‌بایست پس از هماهنگی در محل اعلام شده برای بازدید حاضر شود و مجوز درخواست جابه‌جایی خودروها به نشانی دیگر را ندارد مگر به درخواست و هماهنگی طرفین حادثه

نحوه اعلام حادثه و دریافت خدمات ارزیابی سامان نگار ایرانیان

از صحنه تصادف فیلم و عکس تهیه بفرمایید

با تلفن 84325-021 جهت اعلام حادثه و درخواست کارشناس سیار تماس حاصل فرمایید

مواردی که در پایین آورده شده قطعا نیاز به کروکی و گزارش انتظامی است. ابتدا با شماره 110 تماس بگیرید سپس از افسر تقاضای ابن امر را فرمایید.

  1. تصادف با خودروی نظامی یا خودروی سنگین
  2. تصادف مابین چند دستگاه اتومبیل
  3. تصادف با شخصی که گواهینامه ندارد
  4. تصادف با فرد غیر مقیم و غیر ساکن در شهر یا استان
  5. تصادف به علت عبور از چراغ قرمز
  6. تصادف با اشیا دولتی و ارگانی
  7. تصادف شاخ به شاخ
  8. تصادف با موتور سیکلت بیمه نامه امسال با
  9. بیمه نامه سال پیش پیوسته نباشد
  10. تصادف در فاصله بیست روزه بعد از صدور بیمه نامه حادث شده باشد
  11. تصادف منجر به جرح یا فوت
  12. سایر موارد بر اساس صلاح دید و نظر کارشناس بیمه گر و ارزیاب خسارت
  13. در صورت وقوع سرقت کلی و جزئی ارایه گزارش کلانتری و در صورت حریق ارایه گزارش علت حریق از سوی آتشنشانی

اطلاعات پرونده خسارت برای شما SMS می گردد. این اطلاعات را تا زمان دریافت خسارت نزد خود محفوظ نگهدارید

منتظر اعزام و حضور کارشناس باشید. کارشناس ارزیابی خسارت سامان نگار با هماهنگی زیاندیده در محل حادثه حاضر خواهد شد

توجه داشته باشید خودروی های اسیب دیده تا قبل از تایید نهایی خسارت توسط شرکت بیمه مجوز بازسازی ندارند

با انجام فرایند کارشناسی پرونده خسارت شما به ستاد مرکزی ارجاع و پس از انجام امور مربوطه به شرکت بیمه گر جهت پرداخت خسارت ارسال می‌گردد لذا با دریافت پیامک ارسال پرونده به شرکت بیمه پیگیری های بعدی را از بیمه گر مربوطه داشته باشید

نحوه پیگیری پرونده

زیان دیده و بیمه گذار محترم با اسکن QR CODE میتوانید از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوید.

خدمات دیجیتال سامان نگار ایرانیان

زیان دیده و بیمه گذار محترم با اسکن QR CODE میتوانید از خدمات دیجیتال شرکت سامان نگار مانند ثبت شکایات، راهنمایی و مشاوره و… بهره‌مند شوید.