شرکت آیریک از شرکتهای تابعه سامان نگار ایرانیان خدمات سخت افزار و نرم افزار وامنیت شبکه آماده ارائه خدمات و محصولات خود به ارزیابان خسارت و همکاران صنعت بیمه میباشد

اگرچه که در بیزنس ها و شرکت ها کوچک و متوسط چنین دسته بندی ای تعریف نمی شود، اما در عمل هر واحد انفورماتیک با هر ابعادی از سازمان، متشکل از زیرسیستم و یا زیردپارتمان های مختلفی است. از واحد سرور که شامل تامین و نگهداری و توسعه و ارتقا بخش سرویس دهنده های سازمان میشود، تا بخش هلپ دسک که مسئول برطرف کردن مشکلات کاربران است. در این بین واحدهای تولید و توسعه وب، سئو، تولید محتوا و واحد امنیت شبکه و اطلاعات از دیگر زیردپارتمان های واحد انفورماتیک در سازمان ها و شرکت هاست. و در نهایت واحدی تحت عنوان واحد مدیریت فناوری اطلاعات مسئولیت تعیین خط مشی و هماهنگی بین زیردپارتمان ها را عهده دار است تا از صرف هزینه های مازاد جلوگیری شده و همچنین فرآیندهای اجرایی زیرمجموعه های خود را به نحوی تبیین و طراحی کند که نه تنها در تضاد یکدیگر نباشند، بلکه موجب رشد سایر واحدها نیز باشند. چنین واحد انفورماتیکی را در هر اندازه ای که باشد، میتوان یک واحد انفورماتیک استاندارد و اصولی دانست.

آیریک، به عنوان واحد آی تی برون سپاری شده شرکت یا سازمان شما، با دانش و تجربه ایده آل، تمامی زیرسیستم های واحد انفورماتیک را با نظارت دائمی و مدیریت شده، شما را از استخدام نیروی حوزه IT بی نیاز می نماید. به عبارت بهتر، رسالت آیریک، پشتیبانی صفر تا صد تمامی زیردپارتمان ها و زیرسیستم های واحد انفورماتیک سازمان به شکل استاندارد است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *