ما ارزیاب خسارت شرکت بیمه شما هستیم پنل تشکیل پرونده آنلاین
مراحل تشکیل پرونده
زیان دیده محترم ضمن تشکر از انتخاب این شرکت به عنوان ارزیاب خسارت خود قبل از اعزام واحد سیار کارشناسی اقدامات ذیل بایستی انجام گیرد :
1- ورود به لینک تشکیل پرونده انلاین و بارگذاری مستندات و تصاویر مورد نیاز
2- بررسی مستندات و تایید کارشناس نسبت به کامل بودن پرونده
3- اعزام واحد سیار در صورت نیاز
4- ارزیابی خسارت و اعلام حدود میزان خسارت
5- ارسال پرونده بصورت الکترونیکی به بیمه گر جهت پرداخت خسارت
6- تماس بیمه گر با زیان دیده جهت واریز خسارت تعیین شده حداکثر 7 روز کاری
پشتیبانی 24/7
در صورت نیاز به راهنمایی همکاران ، بصورت شبانه روزی از طریق پنجره گفتگو در خدمت شما هستیم لطفا پیام خود را ارسال فرمایید
مدارک مورد نیاز ثالث
بیمه نامه ثالث طرفین ،کارت خودرو طرفین ، گواهینامه طرفین، کارت ملی طرفین ، گزارش انتظامی یا کروکی در صورت ترسیم ، شماره شبای زیان دیده ( مالک وسیله نقلیه )
مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده بدنه
بیمه نامه بدنه و ثالث ،کارت خودرو ، گواهینامه ، کارت ملی ، گزارش انتظامی یا کروکی در صورت ترسیم ، شماره شبای زیان دیده ( مالک وسیله نقلیه ) برگ سبز و سند اتومبیل
فیلم راهنمای تشکیل پرونده (بزودی)
کدام حوادث نیاز به کروکی دارند
– برخورد با خودروی نظامی
– تصادف مابین چند دستگاه اتومبیل
– تصادف با شخصی که بیمه نامه ندارد
– تصادف با غیر مقیم در شهر
– عبور ار چراغ قرمز علت تصادف باشد
– تصادف با شی ثابت
– تصادف شاخ به شاخ
تصادف با موتور سیکلت
– بیمه نامه امسال با سال قبل پیوسته نباشد
– تصادف بعد از 20 رذوز از صدور بیمه نامه
– تصادف منجر به جرح و فوت
– تصادف ناشی از حرکت دنده عقب
- سایر موارد بنا به صلاح دید کارشناس بیمه گر
ماده 8 قانون خودروی غیر متعارف :
omخودروی نامتعارف چیست؟ خودرویی است که ارزش و قیمت آن بیش از ۵۰ درصد تعهدات بیمه در قبال خسارات جانی است. برحسب این تعریف، در سال ۱۴۰۴، اگر ارزش خودرویی بیش از ۱ میلیارد و ۶۶ میلیون تومان باشد، خودروی نامتعارف یا خودروی گرانقیمت محسوب خواهد شد.طبق قانون قبلی خسارت بیمه مرکزی، میزان خسارت تصادف خودرو غیر متعارف به صورت زیر پرداخت میشد:
میزان تعهد مقصر حادثه = خسارت مالی وارد به خودروی نامتعارف* قیمت روز گران ترین خودروی متعارف تقسیم بر قیمت خودروی نامتعارف زیاندیده
طبق این فرمول اگر به عنوان مثال دارنده خودروی پراید با خودروی نامتعارف یا خودروی گرانقیمت نظیر لکسوز با ارزش بیش از یک میلیارد تومان تصادف میکرد و کارشناس ارزیاب بیمه، میزان خسارت را به عنوان مثال ۱۰ میلیون تعیین میکرد، حداکثر خسارت که با بیمه شخص ثالث راننده پراید پرداخت میشد، ۳ میلیون و دویست هزار تومان بود و مابقی خسارت یعنی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به عهده مالک لکسوز بود.
این امر برای این رانندگان مشکلات مالی ایجاد میکرد؛ لذا با اعتراضها و شکایتهای پرویز فرج تبار، کارشناس رسمی دادگستری به دیوان عدالت اداری، اصلاحاتی در این قانون صورت گرفت. یکی از موارد خسارت، خسارت خواب خودرو است که مناسب خودروهای نامتعارف است.
سوالات متداول
اجرت تعمیر بر جه مبنایی محاسبه میشود؟
در صنعت بیمه اجرت و دستمزد تعمیرات بر مبنای اجرت مصوب نمایندگی مجاز تعیین میگردد و در صنت بیمه هزینه صافکاری بیرنگ و pdr مورد تایید نیست قیمت قطعات هم بر مبنای عرف بازار محاسبه میشود
معرفی تعمیرگاه :
شرکت ارزیابی خسارت سامان نگار ایرانیان هیچگونه قرارداری با هیچ تعمیرگاهی اعم از نمایندگی مجاز و غیره ندارد و در صورت معرفی و هدایت زیان دیده از طرف هر شخصی از این شرکت تخلف محسوب میگردد و مورد تایید نیست
هزینه خدمات دهی چه میزان است؟
چنانچه زیان دیده بیمه نامه خود را از شرکت بیمه طرف قرارداد این شرکت تهیه نموده باشد کلیه خدمات رایگان است اما در صورت نیاز به خدمات مشاوره برای سایر بیمه گران تعرفه ماده 39 بیمه مرکزی ملاک است
در صورت اعتراض به ارزیابی چگونه اعلام نمایم ؟
در صورت اعتراض به ارزیابی یا رفتار کارشناس زیان دیده محترم میتوانند از ادرس سایت اصلی و بخش ارسال شکایات به نشانی ذیل اقدام نمایند
www.samannegar.ir
مدت زمان پرداخت خسارت ؟
از زمان تشکیل پرونده کامل و تکمیل پرونده متوسط ده روز کاری برای ارزیابی و پرداخت از سوی بیمه گر زمان نیاز است این زمان از بازه یک روزه تا ده روزه متغیر است
جهت پیگیری و یا ارسال مدارک کسری
در صورت نیاز به پیگیری و یا تکمیل مستندات زیان دیده محترم بایستی از ادرس اصلی شرکت به نشانی ذیل اقدام نمایند :
www.samannegar.ir
کارفرمایان و بیمه گران طرف قرارداد
تماس با مدیریت
در صورت نیاز به خدمات مشاوره فقط به زیان دیدگانی که طرف قرارداد شرکت های بیمه ما نیستند میتوانیم خدمات رسانی نماییم
ما ارزیاب خسارت شرکت بیمه شما هستیم پنل تشکیل پرونده آنلاین
مراحل تشکیل پرونده خسارت
زیان دیده محترم ضمن تشکر از انتخاب این شرکت به عنوان ارزیاب خسارت خود قبل از اعزام واحد سیار کارشناسی اقدامات ذیل بایستی انجام گیرد :
1- ورود به لینک تشکیل پرونده انلاین و بارگذاری مستندات و تصاویر مورد نیاز
2- بررسی مستندات و تایید کارشناس نسبت به کامل بودن پرونده
3- اعزام واحد سیار در صورت نیاز
4- ارزیابی خسارت و اعلام حدود میزان خسارت
5- ارسال پرونده بصورت الکترونیکی به بیمه گر جهت پرداخت خسارت
6- تماس بیمه گر با زیان دیده جهت واریز خسارت تعیین شده حداکثر 7 روز کاری
پشتیبانی 24/7
در صورت نیاز به راهنمایی همکاران ، بصورت شبانه روزی از طریق پنجره گفتگو در خدمت شما هستیم لطفا پیام خود را ارسال فرمایید
مدارک مورد نیاز ثالث
بیمه نامه ثالث طرفین ،کارت خودرو طرفین ، گواهینامه طرفین، کارت ملی طرفین ، گزارش انتظامی یا کروکی در صورت ترسیم ، شماره شبای زیان دیده ( مالک وسیله نقلیه )
مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده بدنه
بیمه نامه بدنه و ثالث ،کارت خودرو ، گواهینامه ، کارت ملی ، گزارش انتظامی یا کروکی در صورت ترسیم ، شماره شبای زیان دیده ( مالک وسیله نقلیه ) برگ سبز و سند اتومبیل
فیلم راهنمای تشکیل پرونده (بزودی)
کدام حوادث نیاز به کروکی دارند
– برخورد با خودروی نظامی
– تصادف مابین چند دستگاه اتومبیل
– تصادف با شخصی که بیمه نامه ندارد
– تصادف با غیر مقیم در شهر
– عبور ار چراغ قرمز علت تصادف باشد
– تصادف با شی ثابت
– تصادف شاخ به شاخ
تصادف با موتور سیکلت
– بیمه نامه امسال با سال قبل پیوسته نباشد
– تصادف بعد از 20 رذوز از صدور بیمه نامه
– تصادف منجر به جرح و فوت
– تصادف ناشی از حرکت دنده عقب
– سایر موارد بنا به صلاح دید کارشناس بیمه گر
در بیمه نامه بدنه سرقت ، شکست شیشه ، حادثه در پارک ، نیاز به گزارش انتظامی و یا کروکی دارد
ماده 8 قانون خودروی غیر متعارف :
خودروی نامتعارف چیست؟ خودرویی است که ارزش و قیمت آن بیش از ۵۰ درصد تعهدات بیمه در قبال خسارات جانی است. برحسب این تعریف، در سال ۱۴۰۴، اگر ارزش خودرویی بیش از ۱ میلیارد و ۶۶ میلیون تومان باشد، خودروی نامتعارف یا خودروی گرانقیمت محسوب خواهد شد.طبق قانون قبلی خسارت بیمه مرکزی، میزان خسارت تصادف خودرو غیر متعارف به صورت زیر پرداخت میشد:
میزان تعهد مقصر حادثه = خسارت مالی وارد به خودروی نامتعارف* قیمت روز گران ترین خودروی متعارف تقسیم بر قیمت خودروی نامتعارف زیاندیده
طبق این فرمول اگر به عنوان مثال دارنده خودروی پراید با خودروی نامتعارف یا خودروی گرانقیمت نظیر لکسوز با ارزش بیش از یک میلیارد تومان تصادف میکرد و کارشناس ارزیاب بیمه، میزان خسارت را به عنوان مثال ۱۰ میلیون تعیین میکرد، حداکثر خسارت که با بیمه شخص ثالث راننده پراید پرداخت میشد، ۳ میلیون و دویست هزار تومان بود و مابقی خسارت یعنی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به عهده مالک لکسوز بود.
این امر برای این رانندگان مشکلات مالی ایجاد میکرد؛ لذا با اعتراضها و شکایتهای پرویز فرج تبار، کارشناس رسمی دادگستری به دیوان عدالت اداری، اصلاحاتی در این قانون صورت گرفت. یکی از موارد خسارت، خسارت خواب خودرو است که مناسب خودروهای نامتعارف است.
سوالات متداول
اجرت تعمیر بر جه مبنایی محاسبه میشود؟
در صنعت بیمه اجرت و دستمزد تعمیرات بر مبنای اجرت مصوب نمایندگی مجاز تعیین میگردد و در صنت بیمه هزینه صافکاری بیرنگ و pdr مورد تایید نیست قیمت قطعات هم بر مبنای عرف بازار محاسبه میشود
معرفی تعمیرگاه
شرکت ارزیابی خسارت سامان نگار ایرانیان هیچگونه قرارداری با هیچ تعمیرگاهی اعم از نمایندگی مجاز و غیره ندارد و در صورت معرفی و هدایت زیان دیده از طرف هر شخصی از این شرکت تخلف محسوب میگردد و مورد تایید نیست
هزینه خدمات دهی چه میزان است؟
چنانچه زیان دیده بیمه نامه خود را از شرکت بیمه طرف قرارداد این شرکت تهیه نموده باشد کلیه خدمات رایگان است اما در صورت نیاز به خدمات مشاوره برای سایر بیمه گران تعرفه ماده 39 بیمه مرکزی ملاک است
در صورت اعتراض به ارزیابی چگونه اعلام نمایم ؟
در صورت اعتراض به ارزیابی یا رفتار کارشناس زیان دیده محترم میتوانند از ادرس سایت اصلی و بخش ارسال شکایات به نشانی ذیل اقدام نمایند
www.samannegar.ir
مدت زمان پرداخت خسارت ؟
از زمان تشکیل پرونده کامل و تکمیل پرونده متوسط ده روز کاری برای ارزیابی و پرداخت از سوی بیمه گر زمان نیاز است این زمان از بازه یک روزه تا ده روزه متغیر است
جهت پیگیری و یا ارسال مدارک کسری
در صورت نیاز به پیگیری و یا تکمیل مستندات زیان دیده محترم بایستی از ادرس اصلی شرکت به نشانی ذیل اقدام نمایند :
www.samannegar.ir
کارفرمایان و بیمه گران طرف قرارداد
تماس با مدیریت
در صورت نیاز به تماس با مدیریت و طرح موضوع خاص از طریق ایمیل اقدام نمایید
ما ارزیاب خسارت شرکت بیمه شما هستیم پنل تشکیل پرونده آنلاین
مراحل تشکیل پرونده
زیان دیده محترم ضمن تشکر از انتخاب این شرکت به عنوان ارزیاب خسارت خود قبل از اعزام واحد سیار کارشناسی اقدامات ذیل بایستی انجام گیرد :
1- ورود به لینک تشکیل پرونده انلاین و بارگذاری مستندات و تصاویر مورد نیاز
2- بررسی مستندات و تایید کارشناس نسبت به کامل بودن پرونده
3- اعزام واحد سیار در صورت نیاز
4- ارزیابی خسارت و اعلام حدود میزان خسارت
5- ارسال پرونده بصورت الکترونیکی به بیمه گر جهت پرداخت خسارت
6- تماس بیمه گر با زیان دیده جهت واریز خسارت تعیین شده حداکثر 7 روز کاری
پشتیبانی 24/7
در صورت نیاز به راهنمایی همکاران ، بصورت شبانه روزی از طریق پنجره گفتگو در خدمت شما هستیم لطفا پیام خود را ارسال فرمایید
مدارک مورد نیاز ثالث
بیمه نامه ثالث طرفین ،کارت خودرو طرفین ، گواهینامه طرفین، کارت ملی طرفین ، گزارش انتظامی یا کروکی در صورت ترسیم ، شماره شبای زیان دیده ( مالک وسیله نقلیه )
مدارک مورد نیاز تشکیل پرونده بدنه
بیمه نامه بدنه و ثالث ،کارت خودرو ، گواهینامه ، کارت ملی ، گزارش انتظامی یا کروکی در صورت ترسیم ، شماره شبای زیان دیده ( مالک وسیله نقلیه ) برگ سبز و سند اتومبیل
فیلم راهنمای تشکیل پرونده (بزودی)
کدام حوادث نیاز به کروکی دارند
– برخورد با خودروی نظامی
– تصادف مابین چند دستگاه اتومبیل
– تصادف با شخصی که بیمه نامه ندارد
– تصادف با غیر مقیم در شهر
– عبور ار چراغ قرمز علت تصادف باشد
– تصادف با شی ثابت
– تصادف شاخ به شاخ
تصادف با موتور سیکلت
– بیمه نامه امسال با سال قبل پیوسته نباشد
– تصادف بعد از 20 رذوز از صدور بیمه نامه
– تصادف منجر به جرح و فوت
– تصادف ناشی از حرکت دنده عقب
- سایر موارد بنا به صلاح دید کارشناس بیمه گر
ماده 8 قانون خودروی غیر متعارف :
omخودروی نامتعارف چیست؟ خودرویی است که ارزش و قیمت آن بیش از ۵۰ درصد تعهدات بیمه در قبال خسارات جانی است. برحسب این تعریف، در سال ۱۴۰۴، اگر ارزش خودرویی بیش از ۱ میلیارد و ۶۶ میلیون تومان باشد، خودروی نامتعارف یا خودروی گرانقیمت محسوب خواهد شد.طبق قانون قبلی خسارت بیمه مرکزی، میزان خسارت تصادف خودرو غیر متعارف به صورت زیر پرداخت میشد:
میزان تعهد مقصر حادثه = خسارت مالی وارد به خودروی نامتعارف* قیمت روز گران ترین خودروی متعارف تقسیم بر قیمت خودروی نامتعارف زیاندیده
طبق این فرمول اگر به عنوان مثال دارنده خودروی پراید با خودروی نامتعارف یا خودروی گرانقیمت نظیر لکسوز با ارزش بیش از یک میلیارد تومان تصادف میکرد و کارشناس ارزیاب بیمه، میزان خسارت را به عنوان مثال ۱۰ میلیون تعیین میکرد، حداکثر خسارت که با بیمه شخص ثالث راننده پراید پرداخت میشد، ۳ میلیون و دویست هزار تومان بود و مابقی خسارت یعنی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به عهده مالک لکسوز بود.
این امر برای این رانندگان مشکلات مالی ایجاد میکرد؛ لذا با اعتراضها و شکایتهای پرویز فرج تبار، کارشناس رسمی دادگستری به دیوان عدالت اداری، اصلاحاتی در این قانون صورت گرفت. یکی از موارد خسارت، خسارت خواب خودرو است که مناسب خودروهای نامتعارف است.
سوالات متداول
اجرت تعمیر بر جه مبنایی محاسبه میشود؟
در صنعت بیمه اجرت و دستمزد تعمیرات بر مبنای اجرت مصوب نمایندگی مجاز تعیین میگردد و در صنت بیمه هزینه صافکاری بیرنگ و pdr مورد تایید نیست قیمت قطعات هم بر مبنای عرف بازار محاسبه میشود
معرفی تعمیرگاه :
شرکت ارزیابی خسارت سامان نگار ایرانیان هیچگونه قرارداری با هیچ تعمیرگاهی اعم از نمایندگی مجاز و غیره ندارد و در صورت معرفی و هدایت زیان دیده از طرف هر شخصی از این شرکت تخلف محسوب میگردد و مورد تایید نیست
هزینه خدمات دهی چه میزان است؟
چنانچه زیان دیده بیمه نامه خود را از شرکت بیمه طرف قرارداد این شرکت تهیه نموده باشد کلیه خدمات رایگان است اما در صورت نیاز به خدمات مشاوره برای سایر بیمه گران تعرفه ماده 39 بیمه مرکزی ملاک است
در صورت اعتراض به ارزیابی چگونه اعلام نمایم ؟
در صورت اعتراض به ارزیابی یا رفتار کارشناس زیان دیده محترم میتوانند از ادرس سایت اصلی و بخش ارسال شکایات به نشانی ذیل اقدام نمایند
www.samannegar.ir
مدت زمان پرداخت خسارت ؟
از زمان تشکیل پرونده کامل و تکمیل پرونده متوسط ده روز کاری برای ارزیابی و پرداخت از سوی بیمه گر زمان نیاز است این زمان از بازه یک روزه تا ده روزه متغیر است
جهت پیگیری و یا ارسال مدارک کسری
در صورت نیاز به پیگیری و یا تکمیل مستندات زیان دیده محترم بایستی از ادرس اصلی شرکت به نشانی ذیل اقدام نمایند :
www.samannegar.ir